Çarşamba, Ekim 15, 2008

Bahardan Kalanlar - Fremont'08

Merhabalar,

Cooookkk uzun zaman oldu yazmayali, biliyorum sucluyum. Bugun kendi kendime "gun bu gundur basla" dedim :)) Temmuz ayinin basinda Turkiye'ye gittik 3 haftaligina. Nasil gecti anlamadim. Onunla ilgili yaziyi ve resimleri de koyacagim yakinda soz... Belki bugun belli mi olur :))

Gecen yil disinda, buraya geldigimizden beri her yil Fremont festivaline gidiyoruz. Buradan da resimlerini sizlerle paylasiyorum. Iste bu yil da haziran ayinin sonunda Bahara veda Yaza merhaba festivalinden goruntuler :)))

Bu yil sandalyelerimizi alip erkenden kendimize yer tutmaya karar verdik. Sandalyelerinizi boyle yolun kenarina yerlestirip, onlari orada birakip dolasabiliyorsunuz. kimse gelip yerinize oturmuyor, sandalyelerinizi alip gitmiyor. Biz once birlikte dolastik. Sonra canim Tocami oturtup bakalim neler var etrafta diye teftise ciktim. Ama donup dolasip Tocamin resmini cektim :)))

Coluk cocuk toplasip :) kaldirim kenarina yerlesiyorsunuz once. Tabi dedigim gibi iyi bir yer bulmak zor. Sonra da birbirinden renkli katilincilardan olusan gecit torenini bekliyorsunuz. Ben 5-6 yaslarindayken Ankara' da Samsun yolu kavsaginda oturuyorduk. Her cumhuriyet bayrami onumuzdeki ana caddeden fener alayi gecerdi. Bando marslar calardi, askeri arabalar rengarenk suslenmis, ustlerinde fenerler asili olurdu. Gecit toreni aksam karalikta yapildigi ve arabalarda fenerler oldugu icindi sanirim adi FENER ALAYI :)) idi. Nereden nereye :)) Yaslaniyorum sanirim, bir sey anlatmaya basliyorum aklima baska bir sey geliyor :)))

Iste cilgin yol kenarlari, iste cilgin bisikletliler.

Kim derki bu guzel bisikletli kizlar ciplak :) Gercekten inanilmaz guzel vucut boyama ornekleri vardi bu yil. Ama yaptigim sansur nedeni ile sadece bu kizlarin fotografini koyabilecegime karar verdim :)))


Bu minik sirin sey hopladi zipladi dans etti, etraftakilerin ciplak olmasi, garip kiyafetler giymesi degil, onunla birlikte egleniyor olmalari onemliydi..


Hintli dansci kiz...

Bir baska grup dansci...

Sehri zombiler basmis :)

Bu kucuk dansci kiz o grup icinde en guzel dans edendi.

Bu uzayli kisiler yururken arka tarafta kocaman topu birbirlerine atip tutan bir baska grup vardi, top zavalli uzaylinin kafasina geldi. Yazik ona yahu............ :)))

Inanilmaz emek vererek hazirlaniyorlar bu festivale. Kiyafetler, makyajlar, her ekibin bir temasi var...

Hint ve Misir mitolojisinin bir karisimi diye dusunuyorum....

Bu kelebek kisisi, kiyafetlere ne kadar emek verildiginin bir baska kaniti....


Cup cake kadinlar bir baska ornek... inanilmaz renkli ve eglenceli bir festival...

Kopukten balonlari sevmeyeniniz var mi?

Bu yil auto-art dedikleri suslenmis arabalar vardi. Sunlarin sirinligine bakin...

Bu arabalarin hepsinin bir temasi var. Arabalarinin ustlerini o temaya gore susluyorlar...

Bu da Telefon Araba...Yolda kalma korkunuz hic olmaz.... :)))

Eskimis ic camasirlarini atmayin bu teyzeye yollayin... Resme daha yakindan bakmak istermisiniz :))

Peki bu sirin ugurbocegine ne demeli :))) Uc uc bocegimmmmmm......

Sonra da deniz kenarina gidip bu guzel gunu boylece bitirdik....

Iste boyle kisa girdigimiz su aralar hazirandan bir kesit. Aslinda havanin suankinden pek farki varmis gibi gozukmuyor ama olsun :))) saglicakla kalin....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

AmazingCounters.com
1800Flowers.com