Pazartesi, Haziran 02, 2008

Seattle Japon Behcesi

Merhaba,

Maceralarimizi anlatmaya biraz geriden devam ediyorum... Ben calismaya baslamadan once deli gibi gezerdik. Simdi cumartesileri calistigim icin fazla aktivite yapamiyoruz, aslinda birazda bu yilki hava durumu buna izin vermiyor, yine bir kac sey yaptik mayis ayi boyunca iste bunlardan ilk Seattle Japon Bahcesi.... Sevigili Tocam uzun zamandir ariyordu bu bahceyi. Biz daha once etrafindaki Wasington Golunde piknik yapmistik. Ama bir daha bulamadik istedigimiz yeri.. Neyse o gun sansliydik sanirim :))) pit diye bulduk bahceyi... Baharda guzel olur demislerdi.. Ama zavalli cicekler bilemediler bir turlu bu yil bahami, kismi nedir ????? :)))) Yine de gordugumuz manzara cok guzeldi... iste birazcik fotograf :)))))

Daha ne resimler cektim ama yuklemesi uzun suruyor :( O yuzden sadece bu kadar...

Sanki govdesinden soysaniz o kabuklari yazi yazabileceginiz bir kagit olacak

Bu cicekler her yerde ve her renkte...

Bu Golden fish...

Uyuyan 3 guzel :)

Tas mi kaplumbaga mi belli degil:)) kurumus kalmis gunesin altinda, git bir islan yokkkk :)))

Bir baskasi dakurumaya dogru gidiyor...

Hayir gul degiller.....

Salkim salkim cicekler....

Kaplumabaganin yasliligi da beter oluyormus canim.. Su hala bak burusmak bir yana, kabuklar dokuluyor :)))

Iste bahcenin genel gorunusu....

Bi tane daha....

Bir suru magnolya agaci vardi....

Burasi benim icine yuvarlandigim kucuk selale :))) neden mi? cunku biz oraya gittigimizde, Rus bir aile fotograf cekiyordu, canim Tocam sen de git seni de cekeyim dedi... benim ayakkabilar cok musait degil ama Toca kirilmaz dedim... Ulastigimda ayagim kaydi, cofff suyun icine yuvarlandim.. tabi kot ayakkabi ve her taraf su icinde vicik vicik... Bir yandan da canim aciyor...

Ama Tocam inat etti ben de cekecegim orada fotograf diye... Ama tabi ben dusunce benim fotografimi cekemedi .. Onca emek bosa gitti yani :( kendi fotografini cekmeni istedi...

Bahceden ciktiktan sonra uzunca bir yuruyus yaptin. ISte dallarindan bir suru cicek sarkan bir baska magnolya..

Bu da uzayli bitki.... :)))

Agacta yine Toca var :)))

Yolda dantel gibi olmus bu yapragi buldu ben de cektim onlari bir arada...

Bu iki resim de nasil simarilir resimleri :)))


Iste boylece guzel ve islak bir gun gecirdik....

Saglicakla ve sevgi ile kalin....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

AmazingCounters.com
1800Flowers.com